mandag 11. mai 2015

KONFIRMASJON OG 6 ÅRSDAG.

Mai er en månned for fest. Mange rød-dager og fridager faktisk. 
Amalie ble konfirmert iår. Her er hun sammen med foreldrene sine. Kjempe fin fest og nydelig pyntet. For ikke å glemme all den gode maten.


 Jeg og Stine pyntet til fest. Bunad er festklær og jeg kommer ikke i nærheten med min nye brune kjole hi hi hi. Da jeg ble konfirmert var det ikke vanlig at jentene fikk bunad desverre. Saga og Era fikk bunader som min mamma har strikket for ett år siden og heldigvis passet dem i år også.

5. mai ble verdens beste Saga Viktoria 6 år.  Fest i barnehagen og fest heime. Rosa krone på vakre Saga.
Ikke helt uten litt sydd siste uka.
 Det ble et par ugleputer ferdigsydd. Trur det er et kjæreste par gitt.  Stoff kjøpt på Jysk og ikke det mest spennende å velge i heller, men men. Disse håper jeg får nye eiere i løpet av neste messe.

I dag er det 10 grader, lett overskyet og det føles mildt og godt.  Har raket i hagen, flyttet noen planter, det må sies at jeg slettes ikke har grønne fingre. Likevel må litt hagearbeid gjøres mest for skam skyld, he he, ryddes litt for 17. mai toget som tordner forbi kanskje iår også...
Ha en fin Mai kveld der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...