onsdag 22. april 2015

 Denne uken ble denne veska sydd ferdig. Jeg begynte på den for flere uker siden, men fy flate den satt alngt inne for å si det sånn.

Denne typen veske har jeg sydd mange av, tror den heter "mamma veske" fordi den rommer så mye i og med at bunnen er rund. Kan  vel også kalle den for en "pompadur"
 Synes det er viktig å sy i hankene skikkelig. Ingenting er mer ergelig enn at en av hankene ryker, tenk bare på hvor irriterte vi blir når det hender med håndveska vår. Sist jeg kjøpte veske i Hellas holdt den ikke så lenge (trist).
 Regnbueveske til sminken. Kan ikke si annet enn at disse knallfargene gjør noe med meg. Blir absolutt glad og lykkelig av dem.

 Synes forøvrig vi nordmenn er litt redd farger. Motebildet er nokså grått, svart og hvitt for tiden. Men det finns jo noen innslag da selfølgelig. Jeg kjøpte ny regnjakke på Stormberg i en helt superfin knall rosa farge.

Det blir herlig å gå tur i regnet med den. Vi har ikke bestillt så mye regn, men det spørs jo.





Foret i veska ble orange med stjerner, kjøpt på Pondura.
 En liten pengpung til slutt. Har noen korte glidelås som også må brukes. Stoffet er et lite stykke, kjøpt på Ikea i fjord.
I morgen reiser jeg til Trondheim. Go natt alle engler og troll der ute.

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har sydd! :)
    Og, huset deres i Sverige så kjempekoselig ut! :)

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...