tirsdag 7. april 2015

Påsken 2015

 Med fine dager sammen med barnebarn og barn er påska over for iår. Ganske så bra vær ble det også. Styggværet kom påskedagen med regn og vind.
Vi fikk grille på langfredagen, skjønt det var nokså kaldt selv om sola skinte innimellom skyene. Det viktigste var at ungene fikk ha det moro. Her er "flokken" min i sofaen hjemme. Ikke alltid lett å få tatt bilde av alle tre samtidig. 

<<<mine tre bestemor jenter


Jeg har kjøpt rosa prikke kjoler til Saga og Era fra Kina. Skikkelig små i størrelsen og de passet akkurat.
I morgen er det "dags" å dra til Sverige. Jeg har ikke vært der siden i fjord høst og nå gleder jeg meg til å være i huset vårt i Kyrktåsjø noen dager..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...