fredag 20. mars 2015

Nye løpere er sydd.


 Jeg har sydd flere løpere denne uka. Nettopp fått på lukkekanten og fingertuppen på langfingeren er fremdeles øm. Det blir masse håndsying og det er kjedelig, men blir alltid det beste resultatet.

Fikk kjøpt en del nye stoffer sist jeg var i Namsos og da er det artig å ta fatt på nye prosjekter.
 Nå lyver fargene veldig på bildene. Denne er mere grønn enn blå.

Og så var det herlig å se at det spirer og gror i bedene. Under gammelt lauv og dødt gress er det nytt liv. 
Nå som det er tidlig vintervår ser jeg for meg at i år skal bedene bli riktig så fine. Nå har det seg sånn at dette er bare i hodet mitt desverre. Altfor mye regn og vind tidligere år har lagt store drømmer i grus så vi får vente å se. Akkurat nå er det beste bare å glede seg på denne vakre årstiden vi har i vente.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...