lørdag 29. november 2014

Positive thinking

Kjøpte dette stoffet på stoff og stil for ei stund tilbake. Jeg har sydd grytelapper og de ble så fine med denne teksten. Disse er solgt, men skal se og jeg tror jeg har mere stoff til flere par. Jeg har sydd veldig mange grytekluter i år og nesten alle er solgt. (Tydelig at grytekluter ikke er gått av

moten ihverfall.)
Penalhus eller strikkepinne mappe er en smaksak.
I helga har vi hatt besøk fra Hovin. Skikkelig overrakselse besøk og det liker vi. Har kost oss med småjentene. Vært  ute på tur i skogen idag, her sitter dem nybadet og fin og det er snart leggetid.
Jeg har funnet fram stjena og lysene som skal opp, men har ikke hatt tid til å pynte til advent enda desverre. Med to elleville småjenter fyker tiden fort av gårde så vi får pynte i morgen istedet. Ute er det minus 2 og måneskinn. Vi har hatt en nydelig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...