onsdag 20. august 2014

Vesker.

Av og til blir jeg i en jevn strøm av
veske søm.  Det verste er at den er vanskelig å komme ut av igjen. Som sagt bruker jeg aldri mønster når jeg syr vesker. De kommer og går etter innfallsmetoden . Kan bli veldig fint resultat, men også direkte fiasko.

Sydde en som ble litt stor og romslig. Og med hanker så den er lett å nappe med seg. Kan brukes både som toilettveske og håndveske. Inni foret jeg med noe av det gule stoffet som aldri tar slutt(sukk). 




Denne ble den nye veska til fotoapparatet. Passer akkurat og ble veldig fornøyd med de. Supert å ha kamera i og ikke ha det direkte i håndveska som jeg pleier.

I dag er det lettskyet/ litt sol og litt regn. Det er 17 gr og slett ikke så verst. Enda er det litt sommer igjen og det går fint å sitte ute.
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...