søndag 10. august 2014

Veskene er ferdige.

Tove hadde bestilt veske for leeenge siden, så jeg er jammen glad jeg endelig kunne sy den til henne. Hun ga meg full frihet til å sy uten noe spesielle ønsker og dette ble resultatet. Heldigvis ble hun superfornøyd.
Skrev navnet med symaskina, men det ble ikke helt bra. Blomsten er applikert på og bare sikksakket rundt.

Denne toilettveska
 er stor og rommer spraybokser på høykant. Super å ha med på reiser og ferie. Har sydd flere av denne typen.

Denne er til en gutt på 5 år. 

Og en veske til Viljar på 3 år.  Sendes i posten og håper mottakeren blir fornøyd. .Han elsker traktorer og denne ble lagd akkurat til han. Ikke en 2014 modell akkurat, men rød og fin fra 50 tallet ......

Må bare legge til dette vakre "solnedgangsfotoet" (Gjentar det igjen og det kan ikke sies for ofte) Sommeren på Helgeland i år, har bare vært uforglemmelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...