mandag 11. august 2014

Gamle katter blir som nye

Mine gamle katter har fått en omgang av den lilla spray boksen, hi hi dem ble som nye gitt. Nå pryder dem utebordet og liver opp i sommersol og varme, for varme har vi enda. Er så glad og fornøyd atte. Tok badkrakken i samme slengen, men den ble sprayet rosa. Skulle egentlig kastes på dynga, men litt farge gir gamle utgåtte saker og ting nytt liv. Og gjenbruk liker vi.....

 
Nå som vi har fått hund i familien har jeg noen planer om å sy  noe til Timba til vinteren og til eventuelt høstregnet.  Her er en som tydeligvis ikke liker antrekket sitt så godt. Timba trenger nok bare noe som ligner mer på en vest tror jeg. (Hals og lange armer er ikke noe for en hund)

Her er Buster som bor på Hovin, kanskje han også trenger noe varmt. Buster er en wippet og har de tynneste bein du kan tenke deg og helt tynn pels. 
Ho mor sjøl har leopard bein og et knallfarget skjørt. Blir glad av farger.
Nyt dagene, dem kommer ikke tilbake.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...