tirsdag 3. juni 2014

Ugler igjen

Selv om det er sommer nå og vi har herlige dager, har jeg småstunder på syrommet. I helga som var, var det ganske så grått hele helga og jeg fikk sydd disse puteuglene som jeg har planlagt lenge. De er så store at jeg bruker en pute 50x50 som innerpute. 
 Den ene ble litt større enn de andre, men jeg aner ikke hvorfor, trodde jeg brukte samme mønster å klippe etter.

Glad i farger som jeg er, ble disse ganske så fargerike. Antar det er noen småjenter som vil elske disse.
På denne flotte sommerdagen pyntet de ekstra opp ute i sola idag. Vi har hatt sol og hele 25 varmegrader. Det har vært utrolig vakkert på Helgeland og vi håper på maaaange slike dager. Rart hvor lett og lystbetonet alt blir når sola skinner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...