lørdag 14. juni 2014

Aper sydd av ett par sokker.

Har sydd flere aper og ungene vil ha. Emma stakk av med den grå for et par dager siden. Han fikk navnet Boss.
Kjøpte sokker på Europris, men det var så lite å velge i sist jeg var innom. Nå reiser vi til Sverige snart og da regner jeg med å finne mange forskjellige med flotte farger på Dollarstore. Jeg skal sy til Era og Saga til dem kommer på sommerferie.
.
I  dag sydde jeg en til mamma som er 89 år i morgen. Hun syns den var superfin å ha i sofaen. 
Nå har jeg pakket nesten ferdig til Sverige ferie i  14 dager. Gleder meg, skal bli herlig å kunne være i ro så lenge og nyte fridager. Blir det litt sol og varme er det ingenting å klage på. På mandag har jeg bursdag, tenker det blir bra. Stordager passer best å feire på "hemmelig" sted.


Endelig ble mappene til jentene sydd. Lovte å sy disse for lenge siden. Kan ikke si annet enn at jeg ble sånn passelig fornøyd med resultatet. Era sin i rosa kan jo gå an til nød, men Sagas i lilla ble ikke fin. Skjønner ikke hvordan jeg kunne velge denne farge
- kombinasjonen. Får bare håpe Saga er litt mere fornøyd enn meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...