onsdag 23. april 2014

Herlige dager

Har vært mange late dager og fri fra jobb i forbindelse med påsken. Været har ikke vært noe å skryte av i år heller. Men en tur med sekk og bålbrenning ble det likevel. Noen dager var vi mange til bords.
Herlige dager med barnebarn på besøk også.
Disse som er sydd som et penal, passer også fint til sminke og andre småting. Har så masse stoff og det er greit å kunne bruke opp litt av det. Disse er sydd til vår messa.


Blir liksom aldri lei denne modellen heller. Den er så lett å få ferdig og resultatet blir alltid bra, selv md glidelås. Hemmeligheten med å sy i glidelås fint og enkelt er å ha lange glidelås, skal jo uansett klippe bort en del av glidelåsen inne i veska.

Vi har fine dager med sol og lite vind. Kjenner at sola varmer og det er herlig.

1 kommentar:

  1. Så fine toilettevesker du har laga. Så fine stoff.
    Ellen :)

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...