torsdag 10. april 2014

Her er de nyeste grytelappene jeg har sydd.

Ble ikke tilfreds med resultatet i det hele tatt. Blass og noe kjedelig spør du meg. Ble bare litt overasket da jeg holdt messe og noen spurte etter farger om dette.
Noen bruker disse grytelappene til å ha under varme kjeler eller kasseroller for å skåne bordet også.  Det er smart å sy inn en liten pose med duftende urter, men jeg har aldri gjort det.

 
 
 
I dag ble det en guffen dag med REGN.  Litt tungt og grått. Mest lyst til å innta sofa, men prøver å ta meg sammen i dag også. Har bakt to kaker til påske, skal dele med mamma.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...