tirsdag 18. mars 2014

Skuldervesker i lappestil.

I helga ble det litt tid til symaskina og syrommet. Dette skulle egentlig bli en lang løper i svart og gult/rødt til jul. I stedet ble det to skuldervesker. Jeg har sagt det før, innfallsmetoden er upåklagelig, passer meg perfekt. Noen som har hørt" veien blir til mens man går". Et passende utsagt i min verden. Er ikke særlig flink til å gå rett fram, mange side veier lurer og jeg er nysgjerrig nok til å ta disse små avstikkerne. Ikke alltid med like heldig utfall. Thi hi hi.


Men synes selv veskene ble akkurat passe fine. Med glidelås og lang skulderreim for å henge over skulderen.


Nå som vi fikk dette lille fjonet med snø, ble det fint å ta bilder ute. Sola varmet litt i dag og jeg måtte stå litt på altanen og kjenne på følelsen. Blir glad langt inne i sjela.


 Nå som det er lyst og trivelig, kommer arbeidslysten også sigende.  Har sååå mange prosjekt, blir godt å komme i gang. Skal bestille noen nye stoffer fra "Stoff og Stil" også. Og mangler jeg masse sy tilbehør, da er det supert å kunne bestille på nettet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...