tirsdag 11. mars 2014

Ho ugleputemor

ble sydd (fødd) i helga.  Hun ser ikke særlig blid ut. Den nederste ble sydd først, men måtte sy i knapper til øyne da jeg syntes den nesten fikk et ufordragelig utseende thi hihi. Den er solgt og jeg håper den får et godt og uglete liv. Når jeg syr den er målene ca 40x40 cm uten ørene. Bruker en innleggspute og putter vattfyll i ørene . Den er så enkel å sy at selv far klarer det. Syr i glidelås så den kan vaskes etter behov. Fant noe lignende på en nettside så ideen er ikke min alene.
 
 
Ho uglemor i tre er dreiet av min pappa og malt av mamma. Er så fin og jeg er så glad i den. Når pappa er borte er det ekstra artig å eie den.
Denne ugleputa er flyttet til Sverige, den passer huset vårt i Tåsjø. Denne er 60x60 og er superfin å ligge på ved peisen når det er kaldt.
 
Grytelapper i uglestil.
 For ikke å glemme denne toilettveska. Sydde flere slike men alle er solgt.
 
I kveld er det et sabla regnvær. Da er det godt å ta fram strikkinga og nyte noen timer foran TV. I morgen er en ny dag og nye muligheter. Husk å Se opp for lykketyvene.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...