fredag 28. februar 2014

Forkle


til små snuppene på Hovin er sydd. Flinke kjøkkenhjelpere må ha forklær fant vi ut. Nå fant jeg skikkelig rød/smårutet stoff som var in på 70 tallet. Husker jeg hadde slike gardiner i kjøkkenet og duker likedan.
Lomme og bokstav i Tilda stoff gjorde susen.
Jeg hadde ikke noen mønster, men antar det blir passende likevel. Ser dem litt for meg når jeg siter sånn med symaskinen. Det er så artig å sy til BARN som blir så glade. Nå blir det pakke i posten snart.
I samme slengen sydde jeg to små lommebøker. I søtt Froskestoff som jeg har hatt liggende i skapet mitt veldig lenge, av og til blir en så lei av enkelte stoff, mens noen klarer en aldri hverken klippe eller sy noe av. Tror det er derfor disse er blitt gjemt så lenge.
 Så er det heldigvis fredag i dag. Nydelig vårdag ute og vi har den 28 februar bare, lurer på hvilken sommer vi kan få....
Ha en fortryllende kveld.

2 kommentarer:

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...