onsdag 16. oktober 2013

Enkelte morgener

er ikke som alle andre. I dag stor jeg opp  med en ekkel følelse i kroppen, tannlegetime som start på dagen. Gruer alltid masse og er lettere vettskremt når jeg ankommer tannlegekontoret.. Slo ikke feil i dag heller. På dagsplanen sto TANNTREKKING.  Ei tann hadde knekt og jeg ante ingen annen utvei enn at rota skulle trekkes. Ja OGSÅ til min stooore glede anbefalte tannlegen å sette på ei krone. Ja så sitter jeg her å smiler bredt med NY Tann. Er skikkelig lykkelig. Dagen i dag, den skal bli min beste dag.


Ett sett av gryteklutene til Gerd. Har sydd i lilla, blå og rødt.
 
 
 
En ny type grytekluter som jeg fant på bloggen til ei dame fra USA. Hun hadde brukt baklommene av gamle dongeribukser, foret med vatt og bakstykke og sydd skråbånd rundt. Hennes så riktig så lekre ut, synes imidlertid mine ikke ble helt som forventet.
 
Men de ble ganske fine og bruksvennlige etter min smak. Har et lager av dongeribukser på loftet.......


 Nå venter kaffen og en ny ubrukt dag, det gledes.
Herlig sommerdag i Helvete. (stedet heter faktisk det)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...