fredag 3. mai 2013

Stoff og stil

Forrige helg var jeg og familien i Trondheim på besøk hos Tim og Stine og småjentene. Heldig som jeg var kjørte Stine ned på Stoff og Stil og jeg nidkoste meg der en hel time. Kjøpte stoff til nye puter som jeg sydde på mandag. Så flott med nye farger i sofaen og duse pastellfarger er bare så lekre. jeg fikk handle ganske mye stoffer og mere som er sydd ferdig, kommer etterhvert.
 
Myrla hadde ryddet i lekene og det ble to store plastposer med leker til Saga og Era. Se uttrykket i ansiktet til Saga, tydelig veldig fornøyd. 
 
Era snart 2 år er ivrig vaffelspiser.
Myrla stekte vaffler til oss alle på mårningen. Med god hjelp av to små prinsesser, ble det riktig så deilig frokost på Hovin Castle.
.
\
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...