søndag 26. mai 2013

Hei igjen

Mai har nesten bare forsvunnet i det blå. Etter dagesvis med kaldt vårvær dro vi til Kreta for en liten oppvarming. Var det i en uke med litt skiftenede vær - kunne vært flere dager på stranda. Vi var litt uheldige med været.
Men da vi kom hjem ble det bråsommer... opptil 33 gr i skyggen på Hovin og den 17 mai og pinsedager i herlige varmdager.
Tatt i Agia Marina utenfor hotellet vi skal bo på i August.
Kreta har så bra veier at en kan bli misunderlig med tanke på veistandaren mange steder i Norge.


Så ble det 17 på Hovin med alle tre barnebarna.En nydelig dag i solskinn og varme.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...