onsdag 1. mai 2013

Forklekjoler sydd av gamle dynetrekk.

Gamle dynetrekk er vasket mange mange ganger og er alldeles supre til bareklær. De er myke og ferdig krympet for å si det sånn. Fra forgangen tid hadde vi mange i barndomsheimen min som jeg hentet, vasket og klippet ferdig. Det tok litt tid før jeg gjorde dem helt ferdige,men i dag ble siste knappen sydd i.
Desverre gjorde jeg ikke som mange andre gjør, syr i knapp på  begge sidene slik at kjolen kan brukes på begge sider. Ikke for sent da. Hadde bare så lite knapper som passet. 
'
Var innom Stoff og Stil sist helg da vi var i Trondheim, men ble så overveldet og revet med av alle stoffene så  å kjøpe knapper var det siste jeg tenkte på.  Ellers kunne jeg tenkt meg en hel dag på Stoff og Stil. Himmel for en herlig dag det ville blitt.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...