onsdag 17. april 2013

Sverigetur

 
Vi har vært i Sverige i Egons begravelse. Ganske så ufattelig og trist. Savnet han masse da vi kom til Tåsjø sist helg. Nå står huset hans tomt og mørkt. Antar huset blir solgt i løpet av sommeren. I huset vårt var byggefirmaet fra Strømsund i gang med å utbedre vannskaden vi oppdaget sist vi var i Sverige. Gulvet og taket var revet og ei tørkevifte var satt på. Håper det ikke blir så lenge til vi får beskjed om at alt er i orden igjen.
Egons hus.

For sikkerhets skyld fikk vi kjøpt en brukt snøfres. Kan bli god å finne om vi skal til Tåsjø og det er mye snø til neste vinter. Egons brøyting hver gang vi kom, var ubetalelig.' Og ikke å glemme at han tente opp i ovnen og satte på lys til vi kom. Og så ba han oss på kaffe og tårta.

 
 
Vi hadde med en større sofa og sofabord denne gangen og det ble helt veldig bra. Ellers ble kvelden brukt til kortspill og yatzy. Her har vi grillet pølser , men det var altfor kaldt å spise ute. Håper på en varm og herlig vår og sommer fordi vi fortjener det( etter en laaang vinter). I dag har det regnet en del og vi må ha noen regndager nå skal snøen forsvinne fort...
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...