tirsdag 9. april 2013

Mønster fra Sikk Sakk (hettegenser til Era)

Da jeg sydde kjole til Saga, måtte Era snart 2 år også få en pakke fra bestemor. Restene fra lill fleecen ble akkurat nok til en liten genser.

Jeg hadde lilla vrank stoff også til alt hell. Syntes den ble liten og søt. Hadde ikke mønster så jeg prøvde å forminske ei i størrelse 4 år. Håper den passer. Pakkene ble sendt av gårde til Hovin i går.
I morgen blir det pakking og forberedelser til Egons begravelse i Sverige. Reiser dit på torsdag. Gruer meg , blir rart uten Egon i nabohuset.
 

1 kommentar:

  1. Hei, likte hettegenseren veldig godt! Vet du hvor jeg kan få tak i mønster til den? :)

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...