mandag 1. april 2013

Fra Sikk Sakk.

Slik var 2.påskedagsmorgen. Såg ut til å bli en fin dag. Jeg for min del måtte stå opp klokka halv 4 pga av halsvont og tett nese. Var helt uten stemme også, så idag blir det en stille dag for han som bor sammens med meg. Men nå er påska over og påskegjestene er reist hjem. Bare lekekassa som står framme på gulvet enda.


Like før påske klarte jeg å sy ferdig en genser i fleece til Saga og forklekjole til Era. Mønster er fra ei bok som heter Sikk Sakk. Fleecen er kjøpt fra Stoff og stil og den ble veldig fin med alvehette på ryggen. Til all hell hadde jeg stoff som passet til vranker og kanting av hetta.
 
Nå er det Rosenborg kamp på TV  og i den elendige formen jeg er, blir det sofa resten av kvelden.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...