lørdag 6. april 2013

Fleecekjoler til to små engler.

Å sy i fleecestoff er bare helt supert. Ikke krøller stoffene seg under syingen og små feil blir nesten helt usynlige. Ikke behøves det å kastes over sårkantene heller.
 Disse fleecekjolene som ble bestilt før påske er endelig ferdige. Saga og ei venninde fra barnehagen skal få like kjoler.  I nydelig lilla fleece og med litt pynt ble de ganske så fine. Skal sendes i posten på mandag. Nå som våren snart kommer blir de supre i vårsola med en lun ullgenser under. (Mønster til kjolene er lagd etter en kjøpeskjole for mange år siden.)
 Blonderen som er brukt har jeg farget selv. Hadde mange gamle gardiner som jeg klippet blonder av og nå kom den jammen til nytte. På Dollarstore i  Sverige har jeg kjøpt ulike farger til mye lavere pris enn her hjemme.
Mannen i huset har nyttet det fine været og brent skrot i snødongen.  Gav faktisk en liten vårfølese å se røyken som steg opp i solskinnet idag.  Jeg har tørket klær i sola på klesnora og det er ikke  noe som kan sammenlignes med sengetøy tørket i sol og vind. Ha en super lørdagskveld alle der ute. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...