søndag 30. desember 2012

Ulveputer

Disse ble en av julegavene til jentene i familien. Da Stoff og Stils katalog kom i høst med stoff med ulvemotiv var jeg snar til å bestille. Synes de var helt unike. Skal sy en til meg selv etter jul og ta med til sommerhuset i Sverige.Størrelsen ble 60x60 og jeg måtte kjøpe to innerputer for at de skulle bli faste og fine og for at motivet skulle komme til sin rett. 
Er spent på om Stoff og Stil overrasker med nye dyremotiv i den nye vårkatalogen. Synes fotoprint gir et nydelig resultat.

Dette er ikke fotoprint akkurat, men såkalt gjenbruk. Klippet ut av en genser Maria skulle kaste. Nå henger den i glass og ramme i syrommet mitt. Et ansiktsuttrykk til å bli i godt humør av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...