søndag 30. desember 2012

Juledager.

En molefonken flaskenisse gjemmer seg under julestjerna. Strikket og tovet i fjord.
Tennbrikettetrekkene jeg lagde i julegave.
Må bare innrømme at det har vært liten tid til blogging i det siste. I tillegg er pc min ganske sliten og oppfører seg ikke alltid som JEG vil. Fram mot jul har det vært ganske hektisk. Blir ofte sånn når jeg venter til i siste liten med enkelte prosjekt som skal bli julegave. Hadde lenge planlagt å sy trekk til tennbrikkettebokser å gi i julegave. Hadde ikke mønster så det ble utsatt til i siste liten faktisk. Ble heller ikke helt fornøyd med syjobben min. Jeg printet ut bilde av mottakerene på Pc-en  som jeg strauk fast. Problemet ble egentlig å få til en fin bunn. Fant ut i etterkant at jeg skulle ha sydd løpegang med strikk i, men men man lærer av sine feil.
 Jeg hadde alle barnebarn samlet hjemme i jula til stor glede og fornøyelse.
Som bildet viser var det ikke alle som var like glade i ny lue sine.... hahahahah. Småjentenes mamma Stine hadde heklet luer til oss alle i familien og de var kjempe fine.


 
Juledagene har gått utrolig fort.  Vi har hatt omgangsyke i familien og det har satt sitt preg både på julemat og selskapeligheter.  2. juledag hadde vi familiemiddag. Her er minstemann med Yvonne. Han heter Oskar og kommer fra Litauen og er snart 5 mnd.



I morgen er sistedagen i år. Gledes over å bjynne på et helt nytt år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...