mandag 5. november 2012

Småjentenes nye gensere.



Da vi reiste på ferie i sommer var planen at jeg skulle strikke tunika til jentene. Nå viste det seg at mønster og garn i passet sammen.  Jeg måtte rekke opp alt og finne på noe annet. Dermed ble det gensere i stedet. De er strikket i superwash fra europris.
Her om dagen fikk jeg julegaveønske fra et fadderbarn. Ønsket var mariusgenser. Kjente jeg ble litt svett. Det er ikke mange ukene til jul, så jeg har ikke bestemt meg om jeg skal gå i gang eller glemme hele greia. Er redd det kan bli et stessmoment...
I dag venter vi storm. Etter noen dager med nydelig vær, klestørk og hele pakka, ser det ut som vi må skalke lukene igjen. Ha en fortreffelig dag der ute.

1 kommentar:

  1. Så fine gensere!
    Jeg har nå laget et lite innlegg i min "nye" blogg. Jeg skal prøve å fortsette å blogge litt. Hvis du vil legge deg til som følger, og legge meg i din bloggliste, er linken til bloggen min her: http://mesthage.blogspot.no/

    Klem fra Bente

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...