torsdag 16. august 2012

Sommerduk i duse farger.


Vi har hatt 2 dager med tåke her på Helgelandskysten. Da er det absolutt "syvær". Resultatet ble en sommerløper i duse farger. Kanskje litt blass etter min mening (som elsker fager) men pen likevel på sin måte. Det blomstete stoffet er av en gammel gardin jeg fikk hos mamma da hun ryddet i skapet. Så kjøpte jeg et nytt stoff i Sverige som jeg syntes var så fint. Det som er mest arbeidssomt er å håndsy hele lukkekanten rundt. Men etter å ha prøvd alle andre muligheter med symaskina, fant jeg ut det blir penest med håndsøm uansett.Nå er det akkurat 2 uker til vi sitter på Kreta og nyter ferien. Det gledes...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...