tirsdag 3. juli 2012

TURKISE PUNGER

Jeg har sydd 2 sminkepunger i dag. Været er ikke det beste på Helgeland for tiden, skjønt det melder bedre i morgen. Derfor var det godt å sitte på syrommet og pusle med symaskina. Det har blitt liten tid i det siste til håndarbeid. Har vel litt med årstiden å gjøre.
Jeg har mange ideer, men de er bare i hodet og jeg klarer ikke helt å begynne.

Dette stoffet kjøpte jeg i Namsos i vår. Tror det er en rest av et gardinstoff. Herlige farger, rart men brunt og turkis passer veldig godt ilag. Jeg har kjøpt en del stoffer i vår, og det er artig med noe nytt.
Tim har fødselsdag i dag, han fyller 37 år. Hipp hipp hurraaaa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...