mandag 23. april 2012

Duk og brikke.

Endelig er symaskina mi kommet inn i varmen igjen. Dvs den har stått og "ropt" på meg i lange tider, men jeg har oversett den ganske så arogant. I går derimot klarte jeg å komme i gang med noe.  Har sein vår med litt snø i hagen fortsatt så jeg ble inspirert av fargene ute og sydde etter innfallsbetoden som vanlig.  Brunt og turkis, snø og jord.
Å skjære ruter av to farger en det enkleste og jeg vagte det for å komme i gang.  Ble ikke helt fornøyd med sømmene, sydde kantene på med symaskina og skal det bli fint, må man være stø på hånden.

I dag har vært en fin dag ute. Har fått støvdsugd og vasket begge bilene .
Fikk jammen raket litt i blomsterbedet også. Husker fra i fjord at det trengtest å flytte om plantene litt, så det blir neste trinn.
Denne tiden  av året er både artig og slitsom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...