lørdag 22. oktober 2011

Våknet med skikkelig sår hals og tett nese. Ikke spesiellt flott på en lørdag. Jeg hadde planer både med malekosten og symaskina i dag, men det ser noe mørkt ut. Jeg har ryddet syrommet igjen, etter diverse saker som bare er blitt plassert der i på vente av noe annet.
Kjøpte glidelås på nett til nette sum av 150 kr.
Nå som jula nærmer seg, står prosjektene i kø. Skal male, strikke, sy, reparere og pusse opp.
Noe skal jeg ta med til sommerhuset i Sverige neste gang vi skal dit.
Tok med noen småmøbler fra Holm sist jeg var der som skal få en omgang med malekosten.
Ute er det storm idag med regn og vind. Ved neste anledning skal blomsterkrukker og urner tømmes for vinteren. Vi kan vente snø når som helst. Ifjord kom vinteren 22 oktober og varte til April. Håper vi får en mildere vinter iår. Denne årstiden er ikke liksom min greie for å si det sånn. Jeg er nok et sommerbarn.

1 kommentar:

  1. Så trasig at du ble forkjølet til helga!
    Håper du er bedre i dag.

    Så nydelig hjerte! Har du laget det selv?
    Kjempefine småmøbler du har tatt med fra Holm. De blir sikkert fine, i huset i Sverige.

    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...