fredag 16. september 2011

Ett kupp.

Da jeg var i Sverige sist, var jeg så heldig å komme over et kupp. Fant disse bildene(plansjene) på en loppis. Fikk dem for 20 kr stykket.  Jeg ble kjempe glad. Husker disse fra jeg gikk på folkeskolen for 50 år siden...Jeg husker jeg syntes det var så trist med fortellingen om Moses som ble lagt i en stråkurv og sendt av gårde på Nilen..

Bildet av Jesus, er det samme som er altertavle i den kirka hvor jeg ble døpt og konfirmert.
Måtte bare kjøpe det også.

En nydelig solnedgang en kveld vi var i Sverige. Huset vi kjøpte ligger like ved denne idylliske plassen.

Siden jeg hører til Apefamelien,  må lille Julius også være med. Klippet ut av en DollarStore plast pose og limt opp på skapdøra på kjøkkenet.

1 kommentar:

  1. Så fine bilder du har kjøpt! Artig når en finner skatter som minner en om barndommen!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...