mandag 19. september 2011

4 Toalettvesker er ferdige

Vi har skikkelig landvinnsrokk idag og nå blåser løvet av trærne og høsten gjør virkelig sitt inntog. I morrest i 6 tiden da jeg dro på jobb var himmelen i øst farget rosa.
De så ut til å bli en fargerik dag. Nå er sola borte og regn fra sørvest ventes....
Jeg har sydd siste sømmen på 4 toilettmapper i ettermiddag. Noen blir julegaver og andre blir solgt.
Syr i en størrelse som rommer både shampoflasker og hårspraybokser. Dette artige stoffet fant jeg i en stoffbutikk i Sverige.
Blir sikkert en visitt inn der neste gang jeg er i Sverige.  Oppdaget imidlertid at strikkegarn er mye dyrere i Sverige. Så neste gang tar jeg helt sikkert med garn hjemmefra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...