mandag 25. oktober 2010

SØMNAMESSA i helga. Denne ble med meg hjem.

 Denne trekista med en sølvkatt på lokket, falt jeg pladask for. Akkurat passe stor til å gjemme hemmeligheter i.

 Verdens søteste jenter med ansiktsmaling for anledningen.
 Og så var Frank der med stand. Han er en "gladgutt" det alltid er artig å prate med. Kaffe og kaker fikk jeg også.
 Tuppeware i alle farger.
 Alle damene som strikker og broderer.
Masse flotte håndarbeider fra Sømna husflidlag.
 For ikke å glemme mannen fra Afrika osm solgte nydelige kurver og ikke minst "kista mi".

Det har vært sømnamessa i helga. Vanligvis er det ikke det første jeg drar på, men Myrla var her i helga og vi tok en tur dit på lørdagen. Det er ikke alltid så mye å kjøpe men en del å se. Likevel greide jeg å handle litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...